REGULAMIN ZWROTU TOWARU

Na Artimat.pl zależy nam na tym, aby każdy zakup sprawiał Ci radość.
Jeśli mata nie spełniła Twoich oczekiwań – nic się nie martw. Możesz zwrócić produkt w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia.

Jak zwrócić produkt?

1) Wypełnij formularz zwrotu poniżej
Aby rozpocząć proces zwrotu, po prostu wypełnij formularz, podając numer zamówienia oraz swoje dane kontaktowe.
Po przetworzeniu zgłoszenia otrzymasz od nas SMS oraz e-mail ze wszystkimi informacjami – w tym numerem przesyłki InPost (TTN).

2) Spakuj produkt
Upewnij się, że mata nie była używana i jest w bardzo dobrym stanie.

3) Wyślij paczkę
Odeślij produkt zgodnie z danymi przesyłki InPost, które otrzymasz w wiadomości.

Ważne:

Jeśli zwrot następuje z naszej winy, np.:
- otrzymałaś/otrzymałeś niewłaściwy produkt
- kolor znacząco różni się (ponad 50%)
- produkt dotarł uszkodzony lub w złym stanie,
pokrywamy pełny koszt przesyłki zwrotnej.

Jeśli zwrot wynika z powodów:
- nie spodobał się
- nie pasuje rozmiar
- nie odpowiada zapach
— koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
Opłata za zwrot wynosi 17,58 zł i zostanie odliczona od kwoty zwrotu.

4) Oczekuj zwrotu środków
Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu zwrócimy pieniądze w ciągu 3–5 dni, wykorzystując tę samą metodę płatności, którą użyto przy zakupie.

MASZ PYTANIA?

Email: service@artimat.pl

Address: 01-343, Warszawa, ul. Legionowa 31A